از مدتها قبل یکی از سرگرمیام در وقتهای خالی ضبط فیلم های آموزشی در حوزه ی لینوکس و برنامه‌نویسی بود اما هرگز چیزی رو موفق نشدم که منتشر کنم و هرچی بود انبار شد تو کنج هارد درایوم.

این موفق نشدنم دلایل زیادی داشت :

  1. تخصص در گرفتن خروجی مناسب از ویدیوها و ویرایششون رو نداشتم
  2. جایی رو برای انتشار نمیشناختم! یوتیوب برای ایرانی ها فیلتره و اپارات هم کیفیت های لازم رو حفظ نمیکنه.
  3. میکروفن مناسبی نداشتم.
  4. برنامه ی منظمی و محکمی برای اینکار نداشتم و دسته بندی های خیلی گسترده ای انتخاب میکردم که از پسشون بر نمیومدم

و البته در یک اقدام گیک‌پسندانه میخوام مشکلاتی که پیش روم بود برای اینکار رو بردارم و کارم رو شروع کنم و البته شرح تمام حوادث رو تو وبلاگم بنویسم و البته چالش های پیش روی این کار رو هم بررسی کنم.

نمیدونم چقدر طول خواهد کشید اما سعی میکنم تمام مراحل کار رو با کیفیتی مناسب انجام بدم.شاید وبسایتی هم براش تدارک ببینم و شاید هم از یک سرویس اینترنتی استفاده کنم و البته حوزه ی کوچیکی که خودم هم بهش علاقه ی زیادی دارم و کار میکنمش رو هم برای کار درنظر میگیرم و کارارو طوری میکنم که واقعا انجام بشه و در همون حلقه ی بی‌نهایت انجام نشدن نمونه این موضوع.

:)